سفارش تبلیغ
صبا ویژن
قلب لوح چشم است
 RSS  :: خانه :: ارتباط با من :: پروفایل :: پارسی بلاگ
خود پسندیدن مانع به زیادت رسیدن است . [نهج البلاغه]
  • تعداد بازدیدهای وبلاگ
  • - کل بازدیدها: 12253 بازدید
    - امروز: 0 بازدید
    - دیروز: 2 بازدید

  • درباره من
  • قلب لوح چشم است

  • لوگوی وبلاگ
  • قلب لوح چشم است

  • اشتراک
  •  

  • اوقات شرعی

  • موسیقی وبلاگ

  • ? پراید ثبت نام نکنید..!!!!!!!
  • منصور فهیمی سه شنبه 86/9/27 ساعت 10:52 صبح
  • سلام....


    بدون مقدمه میرم سر اصل مطلب....


    در تاریخ 21/6/86 یک دستگاه پراید که قبلا ثبت نام کرده بودم تحویل گرفتم.....


    هنوز 3 ماه هم نشده و فقط 2000کیلومتر کار کرده ..........


    2هفته پیش دیدم که آمپر روغنش روشنه و موتور هم صدا میده...بردم تعمیر گاه که یه نگاه بندازه و بگه


    چی شده...که مکانیک به من گفت ببری نمایندگی بهتره چون گارانتی داره....احتمالا برای


    سر فشنگیه روغنشه....منم صبح زود بردم یکی از این نمایندگیها....


    عصر بهم زنگ زدن و گفتن بیا ماشینو ببر..گفتیم خدارو شکر که درست شده...


    رفتیم ولی گفتن عیب از موتور ماشینه وباید ببری نمایندگیه مرکزی.....


    ساعت 4.5 صبح بلند شدم و ساعت 5.45 کیلومتر 17 جاده کرج رفتم تو صف ماشینها ایستادم


    کاری به جزییات ندارم....ماشینو تحویل دادم و اومدم....


    فردای اونروز صبح زود زنگ زدن که هر چه زودتر کارت گارانتی ماشینو بیار..عجله کن...


    خوب بازهم گفتیم خدا را شکر درست شد...


    با عجله خودمو رسوندم و سراغ آقایی که زنگ زده بود رفتم ...گفتن تو سالن تعمیرگاهه...


    وقتی دیدمش به من گفت آقا شما دشمن داری ....گفتم چطور مگه...گفت تو ماشینت یه چیزی ریختن...


    گفتم اولا که پارکینگ دارم ..هیچ دشمنی هم ندارم...ثانیا نمیتونستی پشت تلفن بگی؟


    خلاصه هی سوال کردن که یه جوری بندازن تقصیر ما..........


    آخر سر هم گفتن برو خبرت میکنیم...


    بگذریم تا الان( 19/6 )که  10 روز میگذره و هر دفعه آدمهای مختلف زنگ میزنن و سوالهای


    عجیب غریب و تکراری میپرسن...تا دیروز که زنگ زدن و گفتن


    موتور شما شامل گارانتی نمیشه و نمیتونیم تعویضش کنیم...آخه چرا؟


     چون تحویل شما بوده و معلوم نیست چی توش ریختی...میگم..باباجون شاید روغنی که کارخونه ریخته


    خراب بوده و حالا خودشو نشون داده....میگه..نه آقا اگه این طوری بود زودتر خراب میشد...


    حالا ما موندیم و یه ماشین که باید موتورشو با هزینه خودمون عوض کنیم...


    به خدا قصد بازار خراب کنی ندارم و جزء هیچ کارخونه رقیبی هم نیستم..


    شما که میخواهید پراید بخرید کافیه به نمایندگیهای مرکزی سایپا سری بزنید و ببینید


    پر از ماشینه...و آدمهای عصبانی و معترض....


    فقط داره سر هم میکنه و میده بیرون....تو رو خدا نخرید ..اگه یه اتفاق موتوری یا حاد برای


    ماشینتون بیوفته اونقدر اذیت میکنن تا پشیمون بشی از گارانتی........ و صد تا دلیل میارن که


    تقصیر خودت بوده.....پس نخرید تا راحت باشید و مخصوصا این تولیدات جدید رو ...به من گفتن


    نخر ولی گوش نکردم...اگر هم میخواهید بخرید کار کرده بخرید تا عیبهاش بر طرف شده باشه...


    هر کی خواست من شماره موتور و کارت گارانتیه ماشینمو بهش میدم تا فکر نکنه دروغ میگم...


                                        یا محمد و یا علی


     



    نظرات دیگران ( )


    ? لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    پراید ثبت نام نکنید..!!!!!!!

    Desigened By Parsiblog.com